Kies uw vestiging

Alkmaar Beverwijk Castricum

FAQ - Veel gestelde vragen

Antwoord op uw vraag

indoor carwash wasstraat wasboxen alkmaar beverwijk castricum heemskerk uitgeest heerhugowaard heiloo limmen Wasstraat informatie

  • Wat is de maximale breedte en doorrijhoogte van de wasstraten?
    • Voor alle wasstraten geldt een maximale breedte van 195cm en hoogte van 200cm.
  • Met wat voor soort borstels wassen jullie de auto?
    • Bij alle vestigingen van Indoor Carwash wassen wij met textiel of softecs (foam).
  • Wat moet ik doen als ik de auto in de wasstraat rijd?
    • Auto in zijn vrij (N)
    • Voeten van de pendalen
    • Handen van het stuur
    • Geen handrem
    • Ruitenwisser uitschakelen (Let op bij een automatische ruitenwisser)
  • Kan ik mijn camper/caravan door de wasstraat?
    • Nee een camper of caravan kan niet door de wasstraat. U kunt wel gebruik maken van onze wasboxen.
  • Kan mijn cabrio met soft-top door de wasstraat?
    • Ja u kunt zonder problemen met een soft-top door de wasstraat.
  • Mijn auto heeft een fietsendrager, imperiaal of dakdrager kan ik door de wasstraat?
    • Met een fietsendrager en/of imperiaal kunt u niet door de wasstraat. Een dakdrager is toegestaan mits deze goed is gemonteerd en geen gevaar vormt voor onze machines.
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    • Naast contant betalen kunt u bij ons pinnen, localcard, multitankcard en travelcard.
  • Waar kan ik stofzuigen?
    • Na elke wasbeurt kunt u gratis gebruik maken van ons stofzuigersysteem. In Beverwijk is het ook mogelijk om betaald te stofzuigen.
  • Kan ik ook stofzuigen zonder te wassen?
    • In Beverwijk kunt u voor €2,- onbeperkt buiten stofzuigen. In Alkmaar en Castricum bieden wij dit niet aan.
  • Wat voor wasprogramma’s bieden jullie aan?
    • Bij elke vestiging van Indoor Carwash bieden wij vier tot vijf wasprogramma’s aan. Kies de vestiging bij u in de buurt voor meer informatie.

 

indoor carwash wasstraat wasboxen alkmaar beverwijk castricum heemskerk uitgeest heerhugowaard heiloo limmen Waspas

  • Wat zijn de voordelen van een waspas?
    • Met een waspas wast u tegen een gunstiger tarief en u ontvangt een korting bij elke opwaardering.
  • Hoe vraag ik een waspas aan?
    • Waspas kunt u aanvragen door het invullen van een online formulier. Daarnaast kunt u ook een waspas aanschaffen bij elke vestiging. U krijgt dan een inschrijvingsformulier mee.
  • Wanneer ontvang ik mijn waspas?
    • Ons streven is om binnen 3 dagen de waspas te versturen.
  • Kan ik mijn waspas gelijk gebruiken?
    • Wanneer u de waspas online aanvraagt dient u deze eerst op te waarderen bij één van onze vestigingen. Als u de waspas bij een vestiging koopt kunt u de waspas gelijk gebruiken.
  • Waar kan ik mijn waspas opwaarderen?
    • U kunt de waspas online opwaarderen via “Mijn Waspas” of bij één van onze vestigingen bij het verkooppunt. De waspas is op te waarderen met €30, €50, €100, €200 en €400.

 

indoor carwash wasstraat wasboxen alkmaar beverwijk castricum heemskerk uitgeest heerhugowaard heiloo limmen Poetscentrum

  • Hoe kan ik een afspraak maken voor het poetscentrum?
    • U kunt bij ons op de vestiging langskomen tijdens kantooruren (8:00 – 17:00) of neem contact met ons op via e-mail of telefonisch (0251-760048).
  • Ik wil mijn afspraak voor het poetsen verzetten of afzeggen
    • Neem telefonisch contact met ons op via 0251-760048 om de afspraak te verzetten of te annuleren.
  • Moet ik een afspraak maken voor het poetscentrum?
    • Ja u dient altijd een afspraak te maken.
  • Zijn er kosten aan verbonden wanneer ik de afspraak verzet of annuleer?
    • Tot 24 uur voor de afspraak is het mogelijk om deze te verzetten of af te zeggen. Na 24 uur zijn wij genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Deze kosten hangen af van de gekozen behandeling.
  • Wat voor behandelingen voeren jullie uit?
  • Hoe lang duurt een behandeling?
    • Dit is afhankelijk van de staat van de lak en/of bekleding en het type behandeling die u wenst. Minimaal zijn wij 2,5 uur bezig met uw auto. Voor een ozonbehandeling moet u rekening houden met minimaal 24 uur.
  • Waar is het poetscentrum van Indoor Carwash?
    • Op het moment is het poetscentrum van Indoor Carwash in Beverwijk.

indoor carwash wasstraat wasboxen alkmaar beverwijk castricum heemskerk uitgeest heerhugowaard heiloo limmen Mijn Waspas

  • Hoe kan ik een “Mijn Waspas” account aanvragen?
    • U gaat naar de inlogpagina van “Mijn Waspas” en u vult bij “Wachtwoord vergeten” uw waspasnummer en e-mailadres in. U ontvangt dan een wachtwoord waarmee u kunt inloggen.
  • Ik ben mijn wachtwoord voor “Mijn Waspas” vergeten, hoe krijg ik een nieuwe?
    • U gaat naar de inlogpagina van “Mijn Waspas” en u vult bij “Wachtwoord vergeten” uw waspasnummer en e-mailadres in. U ontvangt dan een wachtwoord waarmee u kunt inloggen.
  • De “Wachtwoord vergeten” optie werkt niet en ik krijg een foutmelding, wat moet ik doen?
    • Neem contact op met de klantenservice en vermeldt u waspasnummer. Wij sturen u dan een wachtwoord toe.

indoor carwash wasstraat wasboxen alkmaar beverwijk castricum heemskerk uitgeest heerhugowaard heiloo limmen VIP – Binnenreiniging

  • Waar kan ik een VIP behandeling laten uitvoeren?
    • Op het moment zijn de VIP behandelingen alleen mogelijk bij de vestigingen Alkmaar en Beverwijk.
  • Wat is het verschil tussen VIP en VIP Plus?
    • Bij een VIP Plus behandeling wordt de auto nog machinaal gepoetst. Dit is afhankelijk van de vestiging. Deze behandeling is alleen in Beverwijk verkrijgbaar.
  • Moet ik een afspraak maken voor een VIP behandeling?
    • Wij adviseren om altijd een afspraak te maken voor een VIP behandeling. U kunt uiteraard langskomen zonder afspraak. Maar door drukte kan het voorkomen dat wij geen ruimte hebben om een VIP behandeling uit te voeren.

 

indoor carwash wasstraat wasboxen alkmaar beverwijk castricum heemskerk uitgeest heerhugowaard heiloo limmen Verloren

  • Ik ben mijn waspas kwijt door verlies of diefstal wat nu?
    • Zou u dit willen mailen naar klantenservice@indoorcarwash.nl onder vermelding van:
      • Uw naam
      • Uw adresgegevens
      • Aangeven dat het de Waspas betreft
    • Wanneer u waspas is geregistreerd ontvangt u zo snel mogelijk een nieuwe waspas. Alleen bij registratie blijft het wastegoed behouden. 
  • Ik ben mijn kentekenplaat verloren wat nu?
    • Meld dit direct bij de desbetreffende vestiging. Mocht u verhindert zijn neem dan contact op met onze klantenservice via 0251-760048 of stuur een e-mail naar klantenservice@indoorcarwash.nl
  • Ik heb per ongeluk wat opgezogen of ben iets kwijtgeraakt
    • Het kan gebeuren dat u per ongeluk wat opzuigt met de stofzuiger of dat u wat bent verloren. Vraag aan onze medewerkers ter plaatse of ze u hierbij kunnen helpen. Bent u al thuis? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0251-760048 of via klantenservice@indoorcarwash.nl

indoor carwash wasstraat wasboxen alkmaar beverwijk castricum heemskerk uitgeest heerhugowaard heiloo limmen Overige vragen

  • Moet ik in de auto blijven zitten tijdens het wassen?
    • Voor alle vestigingen geldt dat u in de auto moet blijven. We maken voor mensen, die angstig zijn, een uitzondering. Neem voordat u de auto wilt wassen even contact met ons op en wij helpen u verder.
  • Kan ik de Nationale Autowasbon bij julie inleveren?
    • Ja dat kan. De bon heeft een waarde van €7,50. De rest van het bedrag kunt u bijbetalen door contant of te pinnen.